Tüp-Bebek

İstanbul tüp bebek; son yıllarda oldukça sık başvurulan bebek sahibi olma yöntemlerinden biridir. Çeşitli nedenler ile bebek sahibi olmayan çiftlerde uygulanan tüp bebek yöntemi ile günümüzde olumlu sonuç alma oranı oldukça yüksektir.

İstanbul kısırlık tedavisi olarak da tanımlanan tüp bebek yöntemi; kadında yumurtalıklarda ya da tüplerde herhangi bir problem varlığında ya da erkekte sperm hücrelerinin azlığı ya da hareketini yetersiz olduğu durumlarda uygulanabilmektedir.

İstanbul tüp bebek; son yıllarda kısırlık probleminin tedavisinde oldukça başarılı sonuçlar veren bir yöntemdir. Çocuk sahibi olamayan çiftlerde uygulanan tüp bebek tedavisi kısaca; erkekten alınan sprem hücresi ile kadından alınan yumurta hücresinin laboratuvar ortamında döllendirilmesi ve uyygun koşullarda kadın rahminin içerisine yerleştirilmesi olarak tanımlanabilmektedir.

Tüp Bebek Nedir?

İstanbul tüp bebek tedavisi kısırlık tedavileri arasında oldukça yüksek başarı oranına sahip bir tedavi yöntemidir. Tüp bebek tedavisi; öncesi hazırlık, tedavinin uygulanması ve gebe kalma süreçlerinden oluşmaktadır ve hem anne hem de baba adayının bu süreçte dikkat etmesi gereken birtakım noktalar bulunmaktadır.

Adayının hem psikolojik hem de fizyolojik açıdan sağlıklı olması ve gebelik sürecine hazır olmasının yanı sıra erkeğin de sperm kalitesini düşürecek davranışlardan (sigara, alkol tüketimi, çok sıcak banyo alma gibi) kaçınması bu süreçte önemlidir. Aynı zamanda sağlıklı beslenme alışkanlığının edinilmesi de gerekmektedir.

Tüp Bebek Maliyeti Ne Kadar?

İstanbul tüp bebek tedavisinin maliyetini belirleyen birtakım etkenler bulunmaktadır. Tedaviye ek başka tedavilerin uygulanıp uygulanmayacağı, doktorun tecrübesi ve tedavinin yürütüldüğü sağlık merkezinin teknolojik anlamda yeterliliği; tüp bebek tedavisi fiyatlarını belirleyen öncelikli etkenlerdir.

İstanbul tüp bebek tedavisi düşünen çiftler, tercih ettikleri doktora muayene olmaları sonucunda fiyat bilgisi alabilmektedir.

Tüp Bebek Kimler İçin Gereklidir?

Tüp bebek tedavisifallop tüpleri herhangi bir nedenle hasara uğramış ya da tıkalı olan kadınların yanı sıra tüpü olmayan kadınlarda da uygulanabilmektedir. Bunun yanı sıra karın içi yaygın yapışıklık durumunda (endometriozis) ve erkekte sperm oranı ya da kalitesinin yetersiz olduğu durumlar da uygulanabilmektedir.

Tüp bebek tedavisi çeşitli hormon bozuklukları bulunan kadınlarda, bağışıklık sistemi bozukluğu olanlarda ve açıklanamayan kısırlık problemi yaşayan kişilerde de etkili olabilmektedir.

Tüp Bebek Süreci Nasıl İşliyor?

İstanbul tüp bebek tedavisi belirli aşamalardan oluşmaktadır. Söz konusu aşamalar; anne ve baba adayına süreç hakkında bilgi vermekle başlamaktadır. Birinci aşamada; kadının yumurtalıkları değerlendirilmekte ve yumurtlama zamanı kontrol altına alınmaktadır.

İkinci aşama istenilen seviyeye getirilen yumurtaların toplanması işlemidir. Bu aşama hastadan hastaya göre değişkenlik göstermekle birlikte anestezi uygulaması altında da gerçekleştirilebilmektedir. Yumurta toplama işlemi ile birlikte baba adayından sperm hücreleri de alınmaktadır.

Tüp bebek tedavisinin üçüncü aşaması ise laboratuvar sürecidir. Bu süreçte anne adayından alınan yumurta hücreleri ile baba adayından alınan sperm hücrelerinin laboratuvar ortamında döllenmesi sağlanmaktadır. Dördüncü ve son aşamada ise laboratuvar ortamında geliştirilen embriyonun anne karnına transfer işlemi gerçekleştirilmektedir.

Tüp Bebek Mantığı Nedir?

Tüp bebek mantığını kısaca açıklayacak olursak; kadından alınan yumurta hücresi ile erkekten alınan sperm hücrelerinin laboratuvar ortamında döllenmesinin sağlanması ve kadın rahmine yerleştirilmesi işlemidir.

İstanbul tüp bebek yöntemi öncesinde anne ve baba adayı ayrıntılı bir muayene sürecinden geçmekte, çeşitli testler uygulanmakta ve gerektiği durumlarda kadında yumurta geliştirmeye yönelik birtakım tedavi yöntemleri de uygulanabilmektedir.

Tüp Bebek Başarı Oranı Nedir?

Tüp bebek tedavisinde başarı oranı son yıllarda oldukça yükselmiştir. Özellikle anne olma yaşının kadının sosyal yaşam içerisindeki etkinliği ile ileri tarihlere ertelenmesi sonucunda ilerlemesi, tüp bebek tedavisine başvurma oranını oldukça yükseltmiştir. Bu süreçte alanında tecrübeli bir hekim ile süreci yürütmek ve hekim önerilerine eksiksiz bir şekilde uymak tüp bebek tedavisinde başarı oranını yükselten faktörlerden biridir.

Tüp bebek tedavisinin başarı oranını etkileyen pekçok faktör bulunmaktadır. Bunlar aşağıdaki şekilde sıralanabilmektedir;

• Kadının yaşı
  • Kısırlık nedeni
  • Kısırlık süresi
  • Kadında yumurta sayısı
  • Erkekte sperm kalitesi

Tüp Bebek Tutmayınca Ne Olur?

Tüp bebek tutmayınca ne olur sorusunun cevabı elbette ki tedavinin tekrarlanması olacaktır. Ancak söz konusu tedavinin özellikle psikolojik olarak anne ve baba adayını yıpratması nedeni ile tedavinin ne zaman tekrarlanacağına anne ve baba adayı ile birlikte tedaviyi yürüten doktor; birlikte karar vermektedir.

İstanbul Tüp Bebek Doktoru, Tedavisi

İstanbul tüp bebek doktoru araştırması özellikle İstanbul ve çevresindeki şehirlerden oldukça fazla yapılmaktadır. Bunun nedeni modern yaşam koşullarının bazı kadın ve erkeklerde çocuk sahibi olmayı zorlaştırması, beslenme koşulları, zararlı maddelerin tüketilmesi ya da kadın yaşının ilerde olması gibi durumlarda tüp bebek tedavisine başvurma oranı oldukça yükselmektedir.

Tüp bebek tedavisine İstanbul’da başvuracak çiftler için güçlü iletişimi olan doktorun seçimi oldukça önemlidir. Bunun yanı sıra gebelik sürecini de yürütebilecek bir doktor seçimi; bebek sahibi olma sürecinde büyük önem taşımaktadır. İstanbul tüp bebek tedavisi ile ilgili detaylı bilgi için: 0 212 230 22 22 numaralı telefonu arayabilirsiniz.