Lazerle-genital-beyazlatma

Lazerle genital beyazlatma son yıllarda oldukça sık tercih edilen uygulamalar arasındadır. Lazer teknolojisindeki gelişmeler, birçok cilt hastalığında ve kozmetikte lazerin etkinliğini arttırmıştır. Cilt lekelerinin ve cilt aşınmasının azaltılmasında çok etkili olan lazer tedavileri, son yıllarda cildi beyazlatmak için yaygın olarak kullanılmaktadır.

Lazerle genital bölge beyazlatma nedir?

Güzellik her dönemde olduğu gibi günümüzde de özellikle kadınlar için oldukça önemlidir. Teknolojik imkanlar sayesinde vücudun hemen hemen her bölgesinde uygulanabilen estetik işlemler; son yıllarda genital bölgede de kullanılmaya başlanmıştır.

Genital bölgede kararma; psikolojik problemlerin yanı sıra kıyafet seçiminde de zorluklara neden olabilmektedir. Bölgedeki kararma nedenleri aşağıdaki şekilde sıralanabilmektedir;

• İleri yaş
  • Genetik faktörler
  • Melatonin hormonunun fazla salgılanması
  • Genital enfeksiyonlar
  • Fazla kilo
  • Sentetik iç çamaşırı kullanımı
  • Doğum
  • Sıcak kimyasal tüy dökücüler (ağda)
  • Epilasyon amaçlı lazer uygulamaları

Genital bölgede iç dudaklar, dış dudaklar, vajina girişi de lazerle beyazlatma işlemleri ile beyazlatılabilmektedir. Kozmetik jinekoloji adlandırılan bu işlemlerde genellikle karbondioksit lazer ya da erbium yağ lazer kullanılmaktadır.

Lazerle genital beyazlatma fiyatları nelerdir?

Genital kozmetiklerde birçok farklı lazer cihazı kullanılmaktadır, bu nedenle lazer genital beyazlatma fiyatları değişmektedir. Ek olarak, vajinal beyazlatma fiyatları beyazlatma işleminin uygulanacağı bölgeye göre değişmektedir.

genital-bolge-beyazlatma

İstanbul Lazerle genital beyazlatma

İstanbul genital beyazlatma işleminin oldukça yoğun başvurulduğu bir şehirdir. Bu işlem sonrasında güneş ışınlarına direk maruz kalınmamalı ve aynı zamanda bir süre solaryuma girilmemelidir. Lazerle genital bölge beyazlatma işlemi ile birlikte diğer genital estetik uygulamalarına da başvurulabilmektedir. Uygulamalara; ayrıntılı bir muayene süreci sonrasında karar verilmektedir.

Bikini bölgesi dediğimiz genital bölge bir çok sebep nedeniyle renk değişikliğine uğrar. Koyu kahverengi tonlardan siyaha varan renk değişiklikleri görülebilir. Benzer şekilde koltuk altı bölgesindede aynı renk değişiklikleri görülmektedir.

Bu bölgelerdeki istenmeyen renk değişikliklerinin nedenleri arasında ağda, gebelik, doğum kontrol hapları,hormonal düzensizlikler, ileri yaş ve bir takım cilt hastalıkları sayılabilir.

Estetik olarak istenmeyen bu renk değişikliğinin giderilmesi ve eski cilt renginin yeniden oluşturulması için artık pigment açıcı lazer tedavileri mevcuttur. Cildin üst katmanına yerleşen pigmente lezyona neden olan melaninin  Er:YAG Fraksiyonel lazer ile parçalanması esasına dayanan tedavi şekli son derece pratik ağrısız konforlu ve yüz güldürücüdür. Ortalama 2 seans ile bu estetik olmayan probleminizden hızlıca kurtulabilirsiniz.

Lazerle Genital Beyazlatma Hakkında Sıkça Sorulan Sorular