Genital-Bölge-Beyazlatma

İstanbul Genital bölge beyazlatma uygulaması; genital bölgenin kararması durumunda başvurulmaktadır. Genital bölgede yanlış kozmetik ürünlerin kullanılması, jilet kullanımı, hormonal faktörler, yanlış iç çamaşırı kullanılması ve genetik faktörler sebebi ile kararma yaşanmaktadır. Kadın yaşamında genital bölgenin estetik ve kozmetik durumu oldukça önemlidir ve son yıllarda lazerle genital beyazlatma uygulamalarına başvurma oranı oldukça yüksektir.

İstanbul Genital bölge beyazlatma lazerle uygulanmaktadır. Lazer teknolojisi sağlık ve estetik alanlarında oldukça sık kullanılmaya başlanan, güvenilir ve konforlu bir tedavi süreci sunan bir araçtır. Piyasada pek çok kişinin şikayetçi olduğu genital bölge kararmasını önlediği ya da giderdiği ürünler bulunmaktadır. Ancak her insanın cilt yapısının ve ihtiyaçlarının farklı olduğu unutulmamalı, alanında uzman bir doktora başvurulması gerektiği unutulmamalıdır.

Lazerle Genital Bölge Beyazlatma Nedir?

Lazerle genital bölge beyazlatma; bölgedeki renk değişimlerini ve kararmalarını gidermek amacıyla uygulanan tedavi yöntemidir. Yaklaşık 30 dakika süren bu işlem ile cilt yüzeyindeki kararmalar giderilebilmektedir. Günümüzde pek çok alanda kullanılan lazer teknolojisi; özellikle estetik ve kozmetik alanlarında da sıklıkla kullanılmaktadır. Lazerle genital bölge beyazlatma lazer fiyatı; seans süresi ve sayısı, ek bir işlem yapılıp yapılmayacağı, uygulayacak olan doktorun tecrübesine göre değişkenlik gösterebilmektedir. Lazerle genital bölge beyazlatma fiyatı aynı zamanda anestezi şekline göre de belirlenebilmektedir.

Lazerle genital bölge beyazlatma yaptıranlar işe hemen dönebilmekte; hastanede yatmalarına ihtiyaç duyulmamaktadır. Aynı zamanda doktor kontrollerini aksatmamalı ve doktor önerileri dışına çıkmamalıdır.

Genital bölge beyazlatma lazer zararları nelerdir?

• Renk değişimi
  • Yara açılması
  • Kanama
  • Enfeksiyon

lazerle-genital-beyazlatma-laser-vulva-whitening

İstanbul Lazerle Genital Bölge Beyazlatma Doktoru

İstanbul lazerle genital bölge beyazlatma doktoru açısından oldukça zengindir. Alanında uzman ve tecrübeli bir doktora başvurulmalıdır. Aksi halde birtakım komplikasyonlar yaşanabilmekte ve kalıcı izler oluşabilmektedir. Kadınların pek çoğu söz konusu problemi paylaşmaktan ve doktora başvurmaktan çekinmektedir. Ancak kararmanın nedenlerinin değerlendirilmesi ve uygun dozda lazer kullanılması gerekmektedir. Genital bölge beyazlatma uygulaması için lazer; hastaya özgü bir şekilde ayarlanmakta ve uygulanmaktadır.